Tuesday, May 8, 2007

Brinn!

Igår delades RedBull-kopian Burn i mitt hus. Det stod fullt av dem i hela trappen. Jag tog två flak och drack en burk. Sen fick jag synrubbningar och var tvungen att gå och lägga mig. Men gratis var det. Nu har jag 47 stycken kvar.

Med burkarna kom en liten drinklista så man vet hur man ska blanda sin ”Vodka burn”. Rullar inte precis lika lätt av tungan som ”Vodka RedBull” eller hur? Men ändå ett initiativ värt att skriva om. För jag provade ju produkten och nu vet jag oändligt mycket mer än jag visste innan. Och kanske kan jag bjuda på en burn någon gång också, och då har jag ju burn att tacka för att folk tycker att jag är en givmild person. Om de inte också får synrubbningar vill säga. Ha ha ha.


En ukrainsk variant.

See you soon – balloon!

No comments: