Tuesday, May 6, 2008

Integritet mina vänner

Med makt kommer ansvar. Och som stjärnbloggare har jag stor makt. Därför måste jag också visa ansvar. Det tänkte jag göra nu.

För med bloggskapet följer även andra fördelar. Men jag är ansvarsfull nog att upplysa er läsare om detta.

Igår fick jag nämligen reda på att jag kommer att få en årsprenumeration av tidningen Dagens Samhälle helt gratis. Och redan idag kom första numret.



Har inte hunnit läsa i den så mycket. Men den verkar både ganska bra och intressant.

(Dagens Samhälle är för er alla er lite mindre upplysta läsare en sammanslagning av tidningarna KommunAktuellt och Landstingsvärlden och "...man kan lite hårddraget säga är ungefär som Dagens Industri fast för den offentliga sektorn och utan börsnyheter" hälsar min kontakt på DS.)

See you soon - balloon!

No comments: