Tuesday, January 8, 2008

Statens Järnvägar

Undertecknad hade förmånen att åka tåg förra veckan. Förutom att det var en synnerligen avkopplande historia (något förlängd på grund av en brand i Sösdala) gavs jag även möjligheten att ta del av den bästa bannerreklam jag sett under mina år på Internet.



"Välkommen till bistron", till höger på bilden. Bra av den enkla anledningen att jag helt enkelt befinner mig i närheten av bistron och är sugen på choklad. Svårare än så behöver det inte vara. Varken blinkade eller rörde på sig eller någonting.

See you soon - balloon!

1 comment:

Anonymous said...

Tja, det är min första kolla på din blogg! Vi är en grupp frivilliga och börja ett helt nytt initiativ i en regional gemenskap i exakt samma nisch. Din blogg givit oss värdefull information att arbeta med. Du har gjort ett fantastiskt arbete!